ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ БУДУЋИХ ЂАКА ПРВАКА

 

     Поштовани родитељи будућих ђака првака,

Обавештавамо све заинтересоване родитеље будућих ђака првака да је неопходно да је у моменту када путем еУправе заказују термин за упис и тестирање детета у ОШ, обављен лекарски преглед детета како би школа била у могућност да прибави уверење по службеној дужности да би се процес уписа реализовао у потпуности. ( * Изузетак је лекарско уверење уколико сте преглед обавили код приватног лекара. У наведеном случају, приликом уписа неопходно је приложити документ) .

Родитељи који су заинтересовани да им деца буду укључена у продужени боравак у обавези су да при доласку на тестирање доставе школи потврду издату од стране послодавца којом доказују свој радни статус. Потврда треба да садржи контакт послодавца.

                           Земун                                                       директор ОШ „ Петар Кочић“

                30.03.2021. године                                                     Славица Лабовић

Обавештење за родитеље и ученике о организацији и реализацији наставе на даљину

ОШ “Петар Кочић“

Земун

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ И УЧЕНИКЕ

О ОРГАНИЗАЦИЈИ И РЕАЛИЗАЦИЈИ НАСТАВЕ НА ДАЉИНУ

               Поштовани родитељи (и други законски заступници ученика),

Министарство просвете науке и технолошког развоја одлучило је да се, у складу са тренутном епидемиолошком ситуацијом, настава у старијим разредима основне школе одвија на даљину у периоду од 15. до 19. марта 2021. године.

Наставна на даљину биће реализована путем школске платформе Microsoft Teams као и путем Јавног медијског сервиса Србије.

Ученици прате наставу на даљину путем школске платформе Microsoft Teams у реалном времену тј. у време када имају часове по важећем распореду, са почетком првог часа у 8 часова. Час траје 45 мин. Између часова мали одмор 5 мин. а после другог часа велики одмор 15 мин. У том временском периоду, док траје настава у складу са распоредом часова, наставник поставља материјале за редовну наставу на школску платформу. Наставник потребан материјал за израду домаћих и других задатака, као и могућих провера знања ученика, поставља на платформу радним данима у периоду од 7.30 до 14.05 часова.

 

р. бр. часа време
1. 8:00 – 8:45
2. 8:50 – 9:35
3. 9:50 – 10:35
4. 10:40 – 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 -13:05
7. 13:10 – 13:55

 

Уколико ученици искажу потребу, наставник организује часове допунске и додатне наставе.

У складу са добијеним препорукама за организацију рада на даљину предметни наставници су дужни да у Ес дневнику воде евиденцију према већ утврђеном распореду часова и евидентирају одсуство ученика са часа путем наставе на даљину. Ученицима ће бити наглашено на која питања су обавезни да одговоре ОДМАХ, у току часа, чиме се евидентира њихово присуство.

Уколико ученик не располаже потребним материјалним ресурсима, у договору предметног наставника, родитеља и ученика може се користити доступан дигитални канал комуникације или договорити преузимање штампаног материјала у школи у одређеном дефинисаном термину.

Породице које имају двоје или више деце која прате наставу на даљину у реалном времену, у исто време, а немају техничку могућност истовременог праћења наставе нека обавесте одељењског старешину (поруком или мејлом)

Због породица које имају двоје или више деце која прате наставу на даљину, наставници ће постављати материјале на школску платформу како би били доступни ученицима.

 

Оцењивање ученика:

Наставник континуирано примењује различите технике праћења резултата учења. У наредној радној недељи (15-19. март) неће бити физичких долазака ученика и наставника у школу ради оцењивања. Наставници имају могућност да одрже писане провере знања које су заказане за наредну радну недељу путем интернета или да их одложе за наредни период.

 

Безбедност ученика на интернету

Потребно је да родитељи, заједно са наставницима подстичу ученике на поштовање постављених правила комуникације, мере безбедности, водећи рачуна о заштити ученика од било ког вида дигиталног насиља. Наставници неће тражити од ученика да им шаљу видео записе/фотографије у којима се виде ученици како би се спречила било каква врсте злоупотребе деце у виртуелном простору.

_______________________________________________________________________

У наредном периоду, потребно је да родитељ на време обавести одељенског старешину уколико је ученик позитиван на COVID-19 или неко из непосредне близине са којим ученик дели животни простор (чланови породице и сл).

 

У Земуну,                                                              директор школе Славица Лабовић

12.03.2021.г.                                                          

ОБАВЕШТЕЊЕ САВИНДАН

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Обавештавају се ученици да ће у складу са Школским календаром, среда, 27. 01. 2021. г. бити ненаставни дан.

Школска слава ове године неће бити обележена приредбом, као до сада, услед пандемије вируса Ковид -19.

Наставни материјал поводом прославе Светог Саве ученицима ће бити доступан на МТ платформи у среду у 9.00 ч.

Свим ученицима и запосленима срећна школска слава!

У Земуну, 26. 01. 2021. год                                                                        Директор

Славица Лабовић

Допис министра поводом Савиндана

Dopis ministra povodom Savindana 1Dopis ministra povodom Savindana 2

OБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ ОШ „ ПЕТАР КОЧИЋ“ ДРУГО ПОЛУГОДИШТЕ

Поштовани родитељи,

У складу са дописом ШУ Београд (Број 610-00-00013/2021-07 од 12.01.2021) обавештавам вас о начину организовања и остваривања наставе у другом полугодишту школске 2020/2021. године. Зимски распуст се завршава 15. јануара 2021. године, а друго полугодиште почиње у понедељак 18. јануара 2021. На основу одлуке Кризног штаба (11.01.2021) настава ће се организовати у складу са Стручним упутством за организацију и реализацију образовно-васпитног рада у основној школи у школској 2020/2021. години и на основу Правилника о посебном програму образовања и васпитања (од 19.08.2020). Вама и вашим породицама желим много здравља и успешан рад у другом полугодишту.

Организација рада у млађој смени (1-4. разред)

У првој наставној недељи наставу у школи похађају ученици А групе (8.00 – 10.30) и Б групе (10.50 – 12.45). Следеће недеље мењају смену.

Продужени боравак

На основу Инструкције Министарства просвете у вези са поступањем основних школа поводом отварања објеката за пријем ученика у целодневни боравак током трајања епидемиje COVID-19, продужени боравак за ученике ОШ ,,Петар Кочић“ почеће са радом у понедељак 18. јануара 2021. године. Продужени боравак се организује само са ученике чији су родитељи исказали ту потребу због обавеза на радном месту и који су доставили потребну документацију.

Организација рада у старијој смени (5-8. разред)

У првој наставној недељи ученици групе A похађају наставу у школи у понедељак, среду и петак. Наставу на даљину имају у уторак и четвртак. Ученици Б групе похађају наставу у школи у уторак и четвртак, а наставу на даљину имају у понедељак, среду и петак. Часови свих предмета (обавезних) се одржавају у школи у складу са важећим распоредом часова, а изборни предмети одржавају се онлајн (по распореду). Настава се одвија искључиво у преподневној смени. Одељења се деле у две групе (А,Б) од по највише 15 ученика. Часови трају 30 минута. На крају сваке радне недеље мења се редослед долазака у школу и праћења наставе од куће по данима.

Родитељи који се одлуче да њихова деца наставу прате он лајн, треба да попуне анкету коју ће добити од одељењских старешина.

Напомене

  • У случају да родитељи (и други законски заступници) пријаве сумњу на заразу вирусом КОВИД-19 ученици прелазе на праћење наставе на даљину.
  • У просторијама школе обавезно је ношење заштитних маски (прекрива нос и уста) за све ученике и запослене
  • Приликом уласка у школу обавезан је прелазак преко дезобаријере и дезинфекција руку.

Молимо вас да се у потпуности придржавате прописаних мера како бисмо сачували здравље ученика и запослених.

С поштовањем, Славица Лабовић, директор ОШ „Петар Кочић“